Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Keskustelualue    Käyttäjät   Etsi    UKK

Etusivu » Muu » Yleinen keskustelu

Kirjoittaja Viesti
Poissa
 Viestin otsikko: Suomen työttömin mies
 Viesti Lähetetty: Ma 12.6 2017 0:35 

Jos mietit kuka hän on niin paljastan. Se olen minä :( :o

Myös keskustelu työttömyydestä suotavaa.

Poissa
 Viestin otsikko: Re: Suomen työttömin mies
 Viesti Lähetetty: Ma 12.6 2017 11:57 

Ite oon ollu nyt yli viiden vuoden työelämän jälkee kuukauden työttömänä. Tähän asti menny ihan lomailuna ja lopputilikin vasta paukku äskettäin tilille niin toistaseksi olen tykännyt vitusti :-[ Katsellaan uudelleen sitten kun tili tyhjänä ja liiton rahoja ei näy.

Poissa
 Viesti Lähetetty: To 15.6 2017 21:11 

Vitun selkärangattomat paskiaiset. Tollasten perkeleen hamppua polttelevien tissiposkien takia makselin taas viime vuonnakin 23k veroja. En arvosta yhtään vitun runkkarit.

Poissa
 Viesti Lähetetty: La 17.6 2017 1:23 

Sokea Sonni kirjoitti:
Vitun selkärangattomat paskiaiset. Tollasten perkeleen hamppua polttelevien tissiposkien takia makselin taas viime vuonnakin 23k veroja. En arvosta yhtään vitun runkkarit.

Hei! Unohdit laittaa pilkun 2 ja 3 väliin. :wink:

Iteki olin tossa puoltoista vuotta työttömänä kunnes viime vuode lopussa löyty vihdoi duunipaikka. Olihan se aluks ihan mukavaa ku ei tarvinnu oikee mitää tehä mut ei se pidemmän päälle kauheen kivaa enää ollu. Iha mukava ku duunin mukana tullu vähä rutiinia elämää ja tasaset tulot, voittaa himassa makoilun. Ehkä.

Poissa
 Viesti Lähetetty: Ma 19.6 2017 12:13 

Sokea Sonni kirjoitti:

Hähää vitun lammas täällä minä vaan löhöän sinun verorahoillasi, bääb bää vaan ja sinne babylonin oravanpyörään terveisiä huora. :smoker:

Tosipuheissa työttömyys on paskinta paskaa, jää lifegoalit goalaamatta (ellei lifegoals ole suburännäys ja eiliset ranskalaiset), ja pahimmassa tapauksessa ajaudut maanisdepressiiviseksi persuäänestäjäksi.

Toki se duuni kannattaa valita hyvin mihin lähtee kykyjänsä huoraamaan.

Poissa
 Viesti Lähetetty: Su 25.6 2017 21:26 
Ylläpito

Elämän kiertokulku menee suurinpiirtein näin:

Nuoruus/opiskeluaika = Ei rahaa, mutta aikaa ja energiaa tehdä vaikka mitä rahalla.
Työelämä = Rahaa, mutta ei aikaa eikä energiaa tehdä mitään rahoilla.
Eläkeikä = Aikaa ja ehkä rahaa, mutta pitäähän sitä nyt perintöäkin jättää ja ei tiedä kauanko niillä rahoilla vielä pitää elää, kun eläkekin on niin paska.

Poissa
 Viesti Lähetetty: Pe 14.7 2017 21:45 

UncleSam kirjoitti:
Elämän kiertokulku menee suurinpiirtein näin:

Nuoruus/opiskeluaika = Ei rahaa, mutta aikaa ja energiaa tehdä vaikka mitä rahalla.
Työelämä = Rahaa, mutta ei aikaa eikä energiaa tehdä mitään rahoilla.
Eläkeikä = Aikaa ja ehkä rahaa, mutta pitäähän sitä nyt perintöäkin jättää ja ei tiedä kauanko niillä rahoilla vielä pitää elää, kun eläkekin on niin paska.

Aika monella nimenomaan juuri näin. Henk. koht. en pidä osamaksu autoa tai velkahelvetti asuntoa juuri minään :smoker: Sanoisin et kaikissa noista tilanteista on liian vähän rahaa tavoitteista riippumatta :D olise sitten matkailu, materian haaliminen jne. nälkä kasvaa syödessä useimmalla :shock:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 

Etsi tätä:
Hyppää:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etusivu » Muu » Yleinen keskustelu