Esittele itsesi

Keskustelua vapaammista aiheista järkeä käyttäen. Hyvä paikka aloittaa postailu ja tutustua foorumiin.
drokari

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja drokari » La 22.11 2014 14:06

:-[
Liitteet
d07r5744p.png
d07r5744p.png (144.04 KiB) Katsottu 24051 kertaa

sk

Viesti Kirjoittaja sk » La 22.11 2014 20:41

Oletko kova nappomies? Tällaista kuvastasi voi päätellä :roll:
"Thanks brotha... stay locked & loaded pimp" ;)

stepson

Viesti Kirjoittaja stepson » Su 23.11 2014 12:14

sk kirjoitti:Oletko kova nappomies? Tällaista kuvastasi voi päätellä :roll:
MIstä tuo nappo-sana on peräisin? Liittyykö se naposteluun. :-/

drokari

Viesti Kirjoittaja drokari » Su 23.11 2014 22:09

sk kirjoitti:Oletko kova nappomies? Tällaista kuvastasi voi päätellä :roll:
Silloin ja tällöin, mut tiedän monta kovempaakin kunhan testailin miten tämä vempele toimii :-/ :lol:

*dEEpaZHeLL*

Viesti Kirjoittaja *dEEpaZHeLL* » Su 17.5 2015 1:10

Word up YO! näin lyhykäisyydessään...

fileerausveitsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fileerausveitsi » Su 17.5 2015 13:37

*dEEpaZHeLL* kirjoitti:

Word up YO! näin lyhykäisyydessään...
Kuva

dranking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dranking » Pe 19.8 2016 19:45

Minä olen Aki Palsanmäki. Ja pyöritän isäni jalanjäljissä huutokauppaa Hirvaskankaalla. Firman johtajana toimii rakas vaimoni Heli. Viikolla me etsitään ja ostetaan mielenkiintoista tavaraa. Ja markku auttaa minkä ehtii. Joka perjantai kaikki myydään ilman pohjahintoja. Koskaan ei tiedä minkälaisen aarteen sitä eteensä saa ja siinä se on tämän jutun suola.

esaj

Viesti Kirjoittaja esaj » Pe 19.8 2016 20:27

dranking kirjoitti:Minä olen Aki Palsanmäki. Ja pyöritän isäni jalanjäljissä huutokauppaa Hirvaskankaalla. Firman johtajana toimii rakas vaimoni Heli. Viikolla me etsitään ja ostetaan mielenkiintoista tavaraa. Ja markku auttaa minkä ehtii. Joka perjantai kaikki myydään ilman pohjahintoja. Koskaan ei tiedä minkälaisen aarteen sitä eteensä saa ja siinä se on tämän jutun suola.
Tervehdys Aki!

Flok

Viesti Kirjoittaja Flok » Ma 31.10 2016 12:43

Olen 17 vuotias poika Lahesta.

Aika rauhallinen ja mukava kaveri oon, harrastuksia ei tällä hetkellä ole, mutta sillon tällön saatan käydä pelailemassa lätkää, futista yms.

Teen siis omaa musiikkia aika tosissaan, työskentelen viikossa varmaan noin 4-5 päivää musiikin parissa. Sanotuksia oon kirjotellut jo muutaman vuoden, mutta äänityshommat alkoi noin 5kk sitten. Tykkään räpistä laidasta laitaan, mutta eniten tulee kuunneltua rennompaa, kuin gangstaräppiä. Itellä on tavoitteena nousta tällä uralla ja näyttää, että mä osaan kyllä tän homman, jos tarpeeks haluan yrittää.

Asun vielä porukoilla, ja täällä ei oo kauheen hyviä studiotarvikkeita, joten pitää ääniteellä kaverilla tai jossain muualla. Tykkään tehdä tätä ja moni läheinenkin tukee tässä jutussa. Tarvisin kuitenkin vinkkejä ja mielipiteitä biiseistäni, että voisin esimerkiksi tehdä parannuksia ja myös tehdä kaiken paremmin. Youtubesta kanavan löytää nimellä Flok Music. Soundcloudia en käytä, koska mun mielestä näkyvyyttä. Mutta niin, tässä oli kai tää lyhyt esittely itestä, kiitti!

dranking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dranking » Ke 03.5 2017 12:20

Daisy22 kirjoitti:Hello there! I'm Daisy 28 year from UK, a freelance writer & blogger.
Hello! In redrum new users have to send topless pic to confirm that your'e not a bot. Welcome!

Killjumimayn

Viesti Kirjoittaja Killjumimayn » Pe 26.5 2017 8:50

dranking kirjoitti:
Daisy22 kirjoitti:Hello there! I'm Daisy 28 year from UK, a freelance writer & blogger.
Hello! In redrum new users have to send topless pic to confirm that your'e not a bot. Welcome!
Thats completely true! We Get Topless pics Alll the time 8) 8)

HennessyyP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HennessyyP » Ma 10.7 2017 10:41

Hei kaikki! Olen 31-vuotias amerikkalaisesta rap-musiikista bloggaava mies Lahdesta. Rap-musaa on tullut kuunneltua ihan 8-9 ikävuodesta saakka ja hiljattain päätin alkaa blogia pitämään, jotta saisi jotenkin hyödynnettyä sen kaiken tiedon, mitä on vuosien varrella kertynyt.

Rap-musiikki maistuu melko laidasta laitaan. Gangstasta poliittiseen sanomaräppiin... kaikkea olen kuunnellut ja kuuntelen edelleenkin. Näin ollen blogissakin vilisee kaikenlaista levyarvostelua eri ajoilta ja eri tyyleistä.

Olen aikanaan pelannut amerikkalaista jalkapalloa divarissa ja NFL:n seuraaminen on tärkeä harrastus tänä päivänäkin. Vaikka en enää pelaa itse , niin salilla käyn hyvin aktiivisesti edelleen. NBA on ollut lähellä sydäntä myöskin pitkään. Nykyään autot, sikarit ja viskit/konjakit ovat jonkinlainen harrastuksenkohde myöskin. Niiden yhdistäminen tähän räppiin on aika helppoa; autoillessa kuunnellaan räppiä ja sitä blogin kirjoittelua on mukava tehdä sikarin ja lasillisen kanssa ulkotiloissa näin kesäisin.
Suomenkielinen blogi uusista ja myös vanhemmista amerikkalaisista rap-levyistä täällä: https://hennessyyjapuhelauluja.wordpress.com/

Sokea Sonni

Viesti Kirjoittaja Sokea Sonni » Pe 14.7 2017 4:12

HennessyyP kirjoitti:Hei kaikki! Olen 31-vuotias amerikkalaisesta rap-musiikista bloggaava mies Lahdesta. Rap-musaa on tullut kuunneltua ihan 8-9 ikävuodesta saakka ja hiljattain päätin alkaa blogia pitämään, jotta saisi jotenkin hyödynnettyä sen kaiken tiedon, mitä on vuosien varrella kertynyt.

Rap-musiikki maistuu melko laidasta laitaan. Gangstasta poliittiseen sanomaräppiin... kaikkea olen kuunnellut ja kuuntelen edelleenkin. Näin ollen blogissakin vilisee kaikenlaista levyarvostelua eri ajoilta ja eri tyyleistä.

Olen aikanaan pelannut amerikkalaista jalkapalloa divarissa ja NFL:n seuraaminen on tärkeä harrastus tänä päivänäkin. Vaikka en enää pelaa itse , niin salilla käyn hyvin aktiivisesti edelleen. NBA on ollut lähellä sydäntä myöskin pitkään. Nykyään autot, sikarit ja viskit/konjakit ovat jonkinlainen harrastuksenkohde myöskin. Niiden yhdistäminen tähän räppiin on aika helppoa; autoillessa kuunnellaan räppiä ja sitä blogin kirjoittelua on mukava tehdä sikarin ja lasillisen kanssa ulkotiloissa näin kesäisin.
Toi nyt on vähintääkin homoo. GANGSTARÄPPI kuuluu kadulle eikä minnekkään blogiin, jota joku kisakiree urheilullinen alphauros kirjottelee sikari kädessä viskiä maistellen :roll:

gambinamayne

Viesti Kirjoittaja gambinamayne » Pe 14.7 2017 16:17

Sokea Sonni kirjoitti:
HennessyyP kirjoitti:
Toi nyt on vähintääkin homoo. GANGSTARÄPPI kuuluu kadulle eikä minnekkään blogiin, jota joku kisakiree urheilullinen alphauros kirjottelee sikari kädessä viskiä maistellen :roll:
En tiä olitko iha vakavissas sokea sonni mut aika vitun samahan se on kirjotteleeko gängstä räpistä foorumille vai johonki blogiin. Vaikka aika homoo touhuahan tää foorumille kirjottelu on.

Crackass

Viesti Kirjoittaja Crackass » Ma 24.7 2017 17:43

Hail Satana! Olen Tampereelta mo vaan ja silleen :D

JvZvR

Viesti Kirjoittaja JvZvR » La 03.3 2018 2:18

No moi. Yks veijari lisää tänne katsomaan jaksaako olla aktiivinen. Musan kerääminen formaateissa ja latauksena. Joskus jääny koukkuu jo DC++ aikoihi latauksee. Joo tosiaa suomi räbäytystä rare matskuu tyylii Kaucas, Raimo ja muut SLT ja KU sun muita mitä vois listata. Ainii ja harrastukset: En käy poliisi kuulusteluissa koska en halua ongelmia, yö pyöräily skimask ja lasit pääs ja tumppien kerääminen loppukuussa. Nii ikä 25,25v Lappeenrannast = Lepruanda.

Vastaa Viestiin